Hopp til hovedinnhold
Hopp til søkeboks
Hopp over båndkommandoer
Logg på

Veiledningsseminar - offentlige anskaffelser

Riste-Bjørkli, Sunniva Endret:20.11.2018 12:33

Øvre Eiker kommune inviterer lokale leverandører til veiledningsseminar i hvordan man leverer tilbud til offentlig sektor.​ Seminaret er 16. januar 2019, med påmeldingsfrist 21. desember 2018.

​Mål

· At lokalt næringsliv har tilstrekkelig kunnskap
om reglene rundt offentlige anskaffelser
dvs. hvordan man leverer tilbud til offentlig Offentlige anskaffelser illustrasjonsfoto pexels.com
sektor.

· At lokalt næringsliv har tilstrekkelig kunnskap
om hvordan man kan bidra i utarbeidelsen
av konkurransegrunnlag.

· At deltakerne får tilstrekkelig kunnskap om
hvordan man leverer elektroniske tilbud.
Gjennomgang av tilbudsinnlevering i VISMA
og i Mercell.


Målgruppe

Bedrifter i Øvre Eiker kommune


Innhold

· Frokost Kommunen ønsker leverandørene velkommen kl. 08:00 - 08:30
· Gjennomgang av regelverket kl. 08:30 - 10:30
· Markedsdialog, hva er mulig kl. 10:30 - 11:00
· Tilbudsinnlevering i Mercell og VISMA kl. 11:00 - 12:00

Foreleser

Ole Henrik Fjeld - Innkjøpskontoret - Les mer om Ole Henrik Fjeld
Kristina H. Bauhr - Innkjøpsansvarlig Øvre Eiker kommune

Dato

Det tilbys en samling onsdag 16. januar 2019. kl. 08:00-12:00

Sted

Formannskapssalen på rådhuset i Hokksund


Kontaktperson

Innkjøpsansvarlig i Øvre Eiker kommune, Kristina H. Bauhr Mobil: 909 52 601

Påmeldingsfrist

Fredag 21. desember 2018 på e-post til kristina.bauhr@ovre-eiker.kommune.no


Samarbeidspartner

Veiledningsmøtene arrangeres i samarbeid med Øvre Eiker Næringsråd.


Kommunen byr på frokost – velkommen!

Opprettet: 15.11.2018 11:13