Hopp til hovedinnhold
Hopp til søkeboks
Hopp over båndkommandoer
Logg på

Hjemmehjelp - Tjenester for hjemmeboende

  Endret:12.06.2019 13:56

​Vi trenger hjemmehjelp til praktisk bistand hos hjemmeboende. Kan det bli deg?  

Om arbeidsgiver

Øvre Eiker kommune er et godt sted å bo og jobbe! Vi har fokus på kvalitet, arbeidsglede, inkludering og god ledelse for å fremme mestring hos de ansatte. Øvre Eiker er i utvikling på mange områder, og hos oss jobber folkevalgte, administrativ ledelse, ansatte og innbyggere tett sammen for å løse utfordringer og se nye muligheter.

Øvre Eiker kommune har passert 19.000 innbyggere og er en virksomhet med 1.200 ansatte. Sammen skaper vi et livskraftig Øvre Eiker

Om tjenestested

Tjenester til hjemmeboende består av felles nattjeneste, trivsels- og mestringssenter, omsorgsboliger med bemanning, hjemmesykepleie-, praktisk bistand, og korttidsavdelinger på Eikertun helsehus. Vi er pr i dag ca. 115 årsverk totalt i tjenesten.
Vår kommune ønsker å legge til rette for et aktivt liv slik at innbyggerne kan få muligheten til å bo hjemme lengst mulig. Ansatte i tjenester til hjemmeboende  skal derfor være mindre opptatt av hva brukeren feiler, og legge mer vekt på innbyggernes mulighet for å mestre hverdagen gjennom å ha fokus på hverdagsmestring og bruk av velferdstsknologi. 

Arbeidsoppgaver

• Praktiske bistand og opplæring innenfor hjemmehjelpesoppgaver til kommunens innbyggere etter vedtak
• Være med  å utvikle den faglige kvaliteten på tjenestene våre
• Samhandling med brukere, pårørende og andre aktuelle samarbeidspartnere
• Dokumentasjon i fagprogrammet Profil

Utdanning og erfaring

Du må
• fremlegge godkjent politiattest før oppstart
• ha evne å jobbe både selvstendig og i team
• bidra til godt samarbeid og til et godt arbeidsmiljø
• ha gode datakunnskaper og interesse for velferdsteknologi
• ha gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig

Vi ser etter deg som er

• løsningsfokusert, fleksibel og nytenkende
• opptatt av å holde deg oppdatert innen eget fagområde og deltar i fagutviklingsarbeid
• trygg i møte med brukere og pårørende
• personlig egnet for stillingen
• strukturert og systematisk
• en relasjonsbygger som deltar aktivt til vårt gode arbeidsmiljø

Vi tilbyr

• svært gode pensjons- og forsikringsvilkår
• en meningsfull og variert arbeidsdag
• hyggelige og dyktige kollegaer
• en tjeneste som har stort fokus på å se etter muligheter til beste både for brukere og ansatte
• gratis parkering
• lønn i henhold til kommunens lønnsregulativ
• veiledning, opplæring og oppfølging etter behov
• dagarbeid
• 1 x 50% fast stilling

Slik søker du

Hjemmehjelp- Tjenester for hjemmeboende

Det skal ikke sendes med attester eller vitnemål. Vi behandler ikke søknader som mottas i papir eller via e-post.

Søknadsfrist

26.06.2019

Trenger du mer informasjon ?

Vil du vite mer om stillingen eller har spørsmål, ta kontakt med koordinator
Mariann Steen tlf. 915 72 095 eller  Solfrid Skatvedt Tjenesteleder Praktisk bistand tlf. 473 52 992
Har du spørsmål om bruk av elektronisk søknad kan disse rettes til Servicesenteret
Tlf: 32 25 10 00

Opprettet: 22.05.2019 10:03