Hopp til hovedinnhold
Hopp til søkeboks
Hopp over båndkommandoer
Logg på

Endring av rutiner for fakturering og innfordring

Ulleberg, Bjørn Arne Endret:10.12.2015 14:51

​Øvre Eiker kommune endrer rutinene for fakturering og innfordring fra og med 1.1.2016.
Endringen medfører at kommunen ikke sender ut førstegangspurring som tidligere.

For kundene vil dette medføre at en får faktura på samme måte som tidligere, betales ikke denne innen fristen, vil en motta betalingspåminnelse (varsel om inkasso) fra vår leverandør Conecto AS. Hvis varsel om inkasso ikke heller blir betalt sendes saken videre til inkasso.

Hvis mottatt faktura inneholder feil ta kontakt med styrer i barnehagen eller leder i SFO.
Hvis henvendelsen gjelder fakturakopi eller innbetaling, så ta kontakt med Janne Vervik Huseby ved økonomiavdelingen på telefon 32 25 10 27.

Kommunen oppfordrer alle kundene til å benytte eFaktura eller AvtaleGiro og på den måten få bedre kontroll over kostnadene.

 

efaktura 

 

avtalegiro 

 

Opprettet: 10.12.2015 14:40