Øvre Eiker kommunale eiendom KF

Kommunen har valgt å organisere kommunens eiendomsforvaltning, drift og vedlikehold i et kommunalt foretak (KF).  Vi har også ansvar for alle større og mindre byggeprosjekter i kommunens regi. 

Ønsker du å søke om kommunal bolig?  

Benytt søknadsskjema for bolig fra helse og omsorgstjenester. 

Ønsker du å leie ut bolig til flykninger?  

Fyll ut skjema for flyktningebolig.

Post- og besøksadresse:                                                             

Prestebråtan 21, 3300 Hokksund
For kart, trykk her 

Fakturaadresse:

Øvre Eiker kommunale eiendom KF
Org.nummer 821542162
Fakturamottak
Postboks 76
3301 Hokksund

Kontakt oss:

Telefon: 457 37 528             
Vakttelefon vaktmester (utenfor ordinær arbeidstid): 409 20 230
E-post: post@ovre-eiker.kommune.no 

Daglig leder: Laila Gustavsen, tlf. 924 82 486, e-post laila.gustavsen@ovre-eiker.kommune.no

Prosjekter og nybygg: Brynjar Henriksen, tlf. 481 66 122, e-post brynjar.henriksen@ovre-eiker.kommune.no

Leieforhold bygg og bolig: Anders Bratland, tlf. 922 36 318, e-post anders.bratland@ovre-eiker.kommune.no

Vedlikehold av bygg og bolig: Thomas Skjoldhorne, tlf. 907 47 579, e-post thomas.skjoldhorne@ovre-eiker.kommune.no

Renhold kommunale bygg og boliger: Stine Orvik, tlf. 467 44 620, e-post stineskageseth.orvik@ovre-eiker.kommune.no