Skriv til oss
eDialog og e-post
Ring oss
- Sentralbord tlf. 32 25 10 00
- Åpningstid mandag til fredag kl. 08.00 - kl. 15.00
Julen 2024 - Sentralbordet er stengt hele romjulen fra og med 23.12. t.o.m. 01.01.2025. Åpner igjen 02.01.2025
OBS! Servicesenteret er stengt onsdag før påske!
Trenger du akutt hjelp? Her finner du oversikt over de viktigste nødnumrene og andre hjelpetelefoner/tjenester.
Vakttelefoner
Besøk oss
- Besøksadresse: Rådhuset, Stasjonsgata 24, 3300 Hokksund.
- Vårt servicesenter har åpningstid mandag til fredag kl. 08.00 - 15.00
Julen 2024 - Sentralbordet er stengt hele romjulen fra og med 23.12. t.o.m. 01.01.2025. Åpner igjen 02.01.2025
OBS! Servicesenteret er stengt onsdag før påske!
Fakturainformasjon
- EHF-fakturanummer/org.nr: 954597482
- Fakturaadresse: Øvre Eiker kommune, Fakturamottak, Postboks 76, 3301 Hokksund
- Faktura kan også sendes på e-post: faktura@ovre-eiker.kommune.no. Kun en faktura pr. e-post og filen må inneholde en fullstendig faktura.
- Bankkontonummer: 2200 07 66058
- Alle fakturaer skal merkes med bestillernummer som referanse
Kartopplysninger