Vi i byggesaksavdelingen ønsker å gi deg best mulig veiledning om byggetiltak i Øvre Eiker kommune. For å sikre at du får raskt og presist svar, oppfordrer vi deg til å sende oss dine spørsmål skriftlig via eDialog.
Ved å bruke eDialog slipper du telefonkø, og vi kan besvare din henvendelse fortløpende. Det er enkelt: Fyll ut skjemaet, og vi tar oss av resten!
Hvorfor bruke eDialog?
• Raskere svar – Vi behandler skriftlige henvendelser løpende.
• Slipp ventetid – Ingen telefonkø!
• Mer presis veiledning – Vi får all informasjon vi trenger fra starten av.
• Sikkert – eDialog er en trygg kanal, slik at du trygt kan sende informasjon som kan være sensitiv.
Slik sender du inn en henvendelse:
1. Gå til eDialog (åpnes i ny fane)
2. Oppgi tittel på meldingen: "Generelt spørsmål til byggesak".
3. Skriv inn spørsmålet ditt.
4. Oppgi enten gårds- og bruksnummer eller adresse.
5. Har du bilder eller tegninger? Legg dem ved!
6. Dersom du ønsker svar på e-post, må du skrive inn e-postadressen din i meldingsfeltet.
Vakttelefonen er åpen mandag og onsdag fra kl. 12:00 til 1400, men for raskest svar og for å unngå å sitte i telefonkø, anbefaler vi eDialog.
Her kan du lese mer om eDialog, logge inn ved å bruke kommunens hovednummer, og sende inn ditt spørsmål – vi gleder oss til å hjelpe deg!